2008 年 5 月 11 日 星期日
有時有唔開心呢,,,
動物係最好的朋友,,,
我9個fd的一個,,,
佢倒好好呀,,,
我覺得佢倒有唔開心的時候,,,
如:出唔到去玩啦,,,
就會唔理人,自己在zzz,,,
倒好得意囉,,,
我覺得我之前的煩惱被佢多好多,,,
佢煩惱的時候,,,
倒係想點樣去玩呀,點樣去食個樣野呢,,,
下次見,,,