| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 8 日 星期日 
2008-06-08
|
分類: 心情隨筆 |
我真想我從來無認識過你,,,
只要咁樣,,,
我就唔洗咁辛苦""
咁我就唔會鍾意你,,,
但係我感到我個心,,,
一早就掉下了最底部"""
你有咩好呀??
點解我仲要仲鍾意你呀??
我真的想回到過去,,,
講就易,做就,,,
現在我要點做先好呀??
我再唔希望有咩啦""
只想做好現在先""
只有咁盲唔會有幾會被我有野,,,
溫習,打blog,
我仲有咩意義,,,
但係見到他們一定要笑,,,
我自己同人講就得""
咁我自己呢""
倒一樣做唔到,,,
人無十全十美,
這一點我覺得一定的"
|
| 發表時間:2008-06-08 01:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 | 532 | 533 | 534 | 535 | ... | 622 | »
|