Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
♧背景音樂♧
唯一的你 - HOTCHA
TszEmily
暱稱: "×∥°TSz--YaN-]+
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
通告
點解呀!!!!
成個星期冇打
出左天記
呵呵`UT完了
文章分類
全部 (71)
心理の測驗 (1)
平凡の記 (26)
自作主[章] (2)
校園生活小敘 (15)
笑笑笑 (1)
無聊の記 (13)
傷心の記 (4)
開心の記 (4)
歌詞分享 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


背景音樂

今日想介紹一下個背景音樂GE歌詞比大家...

可能你地會覺得首歌唔好聽,,

但係啲歌詞對我黎講好有意義>w<

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

玫瑰凋謝的一瞬間

留下的香氣讓我不解追溯從前

打開記憶的圖片

花開的季節背叛曾經上演

直到這刻才發現

我已經真的真的走遠

這屬於你的香氣

我已不再掛念

曾經愛過可惜已經找不到線索

某年某月就算再讓我與你擦身而過

我已不是我

你觸碰不了我的心中

那最深的角落

曾經的痛的已經

讓它孤單墮落

時間慢慢流過

讓我們選擇好好的過

執着什麼

你的香氣已彌漫風中

而我有雲淡風清的天空

 

新鮮出 ''文''時間:2007-07-18 11:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TszEmily 的日誌)


jade931031 於 2007-07-20 01:46 PM 發表:
係呀.....我琴日留完言之後就去搵..點知真係比我搵到..點知真係呢首呀^^哈哈..

我就即刻 DOWN左落尼..哈哈係咁聽係咁聽呀...冇轉到歌..嘿嘿
記得去下我日記留言留言~~~~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-19 12:27 PM 發表:
55
鄧鄧
首歌唔錯
叫咩名
有好歌都唔介紹比姊妹
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我成日話好聽個啲歌你都話ok啦~~
咁我又唔知你係咪真係鍾意聽...
所以咪冇同你講囉~~咁下次有咩好歌就同你講啦
E首係[你的香氣]呀~~
Posted at 2007-07-19 02:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jade931031 於 2007-07-19 12:22 PM 發表:
幾好聽WOO鄧鄧...^哈哈

叫咩歌名呀!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

E首係[你的香氣]呀~~
Posted at 2007-07-19 02:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]