| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| 背景音樂 |
今日想介紹一下個背景音樂GE歌詞比大家...
可能你地會覺得首歌唔好聽,,
但係啲歌詞對我黎講好有意義>w<
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
玫瑰凋謝的一瞬間
留下的香氣讓我不解追溯從前
打開記憶的圖片
花開的季節背叛曾經上演
直到這刻才發現
我已經真的真的走遠
這屬於你的香氣
我已不再掛念
曾經愛過可惜已經找不到線索
某年某月就算再讓我與你擦身而過
我已不是我
你觸碰不了我的心中
那最深的角落
曾經的痛的已經
讓它孤單墮落
時間慢慢流過
讓我們選擇好好的過
執着什麼
你的香氣已彌漫風中
而我有雲淡風清的天空
|
|
|
|
|
係呀.....我琴日留完言之後就去搵..點知真係比我搵到..點知真係呢首呀^^哈哈..
我就即刻 DOWN左落尼..哈哈係咁聽係咁聽呀...冇轉到歌..嘿嘿
記得去下我日記留言留言~~~~~^^
|
|
|
維維 於 2007-07-19 12:27 PM 發表:
55
鄧鄧
首歌唔錯
叫咩名
有好歌都唔介紹比姊妹
唉
|
網主回覆
我成日話好聽個啲歌你都話ok啦~~
咁我又唔知你係咪真係鍾意聽...
所以咪冇同你講囉~~咁下次有咩好歌就同你講啦
E首係[你的香氣]呀~~ Posted at 2007-07-19 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
E首係[你的香氣]呀~~ Posted at 2007-07-19 02:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|