| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
| 點解呀!!!! |
我唔明點解呀?!
唔通我地係到讀左一年都信唔過咩
我地唔係F.1喇
我地大個喇
雖然係E間學校都唔燧好..
但係我地都識諗架啦
點解唔可以放我地一次喎
唔通真係要等到高F先咩
都時咩意義都啦
D MISS都冇腦GE
既然咩都唔得
我想知佢打個張廢紙黎做咩囉
佢講一句照返平時返學咁咪得囉
講咁多有咩呀?!我真係想問一句
曬我時間囉
個張紙如果個陣我唔C左佢
我真係好對唔住我自己囉
垃圾一張
唉~聽日仲要著到成個大陸里咁
千其唔好話比人知我地邊間學校呀
知唔知呀?!
我驚人地唔信呀
|
|
|
|
|
哈哈^^ 鄧鄧呀 你依架無得話啦 因為今日個個著起件班3都好型呀(除左某D本身就甘GE樣) 同埋諗番起今日搭車果陣真係笑死呀 好想有下次~~~
|
|
|
阿耀 於 2007-11-26 11:35 PM 發表:
你要我睇3次先睇得明-.- 算吧啦 老師大曬係香港學校既規矩 我地奈佢5何 而且我f.1已經想轉班 果陣簡直係上緊小學d堂咁 唉 真係想轉班主任-.-
|
|