Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
♧背景音樂♧
唯一的你 - HOTCHA
TszEmily
暱稱: "×∥°TSz--YaN-]+
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
通告
點解呀!!!!
成個星期冇打
出左天記
呵呵`UT完了
文章分類
全部 (71)
心理の測驗 (1)
平凡の記 (26)
自作主[章] (2)
校園生活小敘 (15)
笑笑笑 (1)
無聊の記 (13)
傷心の記 (4)
開心の記 (4)
歌詞分享 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


點解呀!!!!

我唔明點解呀?!

唔通我地係到讀左一年都信唔過咩

我地唔係F.1喇

我地大個喇

雖然係E間學校都唔燧好..

但係我地都識諗架啦

點解唔可以放我地一次喎

唔通真係要等到高F先咩

都時咩意義都啦

D MISS都冇腦GE

既然咩都唔得

我想知佢打個張廢紙黎做咩囉

佢講一句照返平時返學咁咪得囉

講咁多有咩呀?!我真係想問一句

曬我時間囉

個張紙如果個陣我唔C左佢

我真係好對唔住我自己囉

垃圾一張

唉~聽日仲要著到成個大陸里咁

千其唔好話比人知我地邊間學校呀

知唔知呀?!

我驚人地唔信呀

新鮮出 ''文''時間:2007-11-26 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 TszEmily 的日誌)


Szewai_0824 於 2007-11-27 05:31 PM 發表:
哈哈^^
鄧鄧呀
你依架無得話啦
因為今日個個著起件班3都好型呀(除左某D本身就甘GE樣)
同埋諗番起今日搭車果陣真係笑死呀
好想有下次~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿耀 於 2007-11-26 11:35 PM 發表:
你要我睇3次先睇得明-.-
算吧啦 老師大曬係香港學校既規矩
我地奈佢5何
而且我f.1已經想轉班
果陣簡直係上緊小學d堂咁
唉 真係想轉班主任-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]