| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
| 小學遊記 |
今日好想分享下我間小學..
SO係我小學個BEST FD到偷左D相過黎..
KAKA...
我間小學唔係D咩好令GE學校..
都係普普通通咁..
冇咩特別..
但係我都好鍾意..
因為畢竟係個度生活左六年..
六年級係我最最最鍾意GE一年..
唔係因為就黎畢業..
SO就好鍾意..
係因為六年級轉全日制..
令我識左好多好多BEST FD..

<---E個係學校GE正門..每日返學都係度入學校..E個都係屬於新翼GE一部分
<---咁E個係新翼側面..入面就係D活動室個D啦..個天好藍呀..
E個係一入學校轉彎GE一個小小圖書角..好多低年班GE同學都會係度睇書
E個係一樓禮堂門口..右手邊個兩行野係校訓..咁就係由右邊讀起[智誠禮愛..勤奮自強]..咁右手邊藍色門就係男廁個門黎GE..
E個就係傳說中E[樓梯轉角]喇..我都唔知幾樓..右手邊可以入去個度就應該係女廁..
E個係圖書館門口..入面好多書架..出面粉紅色個架車係還書車..好得意架..咁E邊係新翼..
E個大家睇個牌都知係教員室啦..咁係三樓GE..
E個係三樓走廊..一睇就知..因為係大家GE左手邊個D係簿櫃..
咁E張係教師枱..一入課室門口就見到架喇..教師枱入面有好多野架..我地唔見左野都可以係個度搵返..平時會好亂..可能以家係暑假..SO咁乾淨..
學生枱..同中學GE一樣啦..冇咩唔同..
咁E個就係未整好GE壁報啦..
E個係old翼..個度係放學GE地方..每一日就最鍾意經過個度..因為係放學先會去..
E條係對面馬路GE斜坡..我就係係到行去火車站搭車返屋企喇..平時超多人架..
沿住岩岩條斜坡行就可以去到E個球場喇..星期六..日我都成日係度玩架..貪玩之人..KAKA

好喇..
小學遊記完喇..
不過仲會有下一次GE..
我都好想返去睇下..
希望下一次放上黎D相係我自己影架啦..
|
|
|
|
|
NAM" 於 2007-09-02 03:20 AM 發表:
條樓梯係2樓黎架...=] 下次你番小學一定要搵我... 廁所都介紹埋咁詳細呀?!= ="
|
網主回覆
我都估緊係咪二樓個條..
當然啦..
我驚你唔得閒咋..
咁要比人睇下我地個廁所嘛.. Posted at 2007-09-02 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你間小學都幾令"" 我都幾鍾意" 起碼好過我果間啦"" 嘿/\/\**
|
網主回覆
都唔係令姐..
我都想睇下你個間呀..
下次帶我去啦.. Posted at 2007-09-02 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珊 於 2007-08-31 10:11 PM 發表:
你間小學好大呀.. 得閒都要返自己讀果間小學行下先得^_^
|
|
|
維維 於 2007-08-31 01:01 PM 發表:
|
網主回覆
令?!
唔好玩啦..
維維.. Posted at 2007-08-31 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yau`*..']] 於 2007-08-31 12:02 PM 發表:
兒係我地間小學喎!! 好內都冇返過去小學la...... 下次一齊返牙....^^
|
網主回覆
考慮下啦.kaka Posted at 2007-08-31 02:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|