| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 開學開學開學喇 |
今日終於開學啦..
同維維一齊返..
叫佢早D又唔制..
不過算啦..
冇遲到就得啦..
今朝超好玩呀..
我地係個輕鐡站度行黎行去..
笑爆肚呀..
之後返到學校一陣就排隊囉..
我地狂係到笑..
上到禮堂超悶囉..
都唔知點解D人咁鍾意將D野重複再重複..
由上年講到今年..
佢悶唔悶架..
跟住就返課室..
返到去MISS又唔知做咩..
要人地叫咁多次..
點解呀?!點5我要坐第一個位呀..
好彩娟娟又係同我同一行姐..
我地真係有緣呀..
之後MISS就講邊個係班長啦..
講完又講其他野..
終於可以放學喇..
我地就落返以前GE課室攞野..
攞完就上返黎傾左一陣計..
之後MISS LEE就黎試音..
跟住又講左一大輪野..
好驚呀..
最後要我自己一個試..
超緊張呀!!!
試完之後就係下面等呀珊再去食LUNCH..
走個陣見到有三個警察..
佢地問我地野..
個陣好驚..
之後食完LUNCH就返屋企喇..
|
|
|
|
|
NAM" 於 2007-09-05 11:45 PM 發表:
|
|
|
Cindy 於 2007-09-04 08:10 PM 發表:
|
|
|
ching﹏靜 於 2007-09-03 06:43 PM 發表:
係囉... 我隔離個D,,, 靜到乜咁,,,真係想悶死我咩,,, 本小姐一向都吾悶得架,,, 佢一D都吾識做既... 嗚嗚.. 上堂又吾可以同隔離個D傾計... 姐係要我自己發白日夢... 真係ABC佢... 佢逼我架炸... 今次到左呀君同偉(吾係個D)坐... wakaka,,,
|
|