Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
♧背景音樂♧
唯一的你 - HOTCHA
TszEmily
暱稱: "×∥°TSz--YaN-]+
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
通告
點解呀!!!!
成個星期冇打
出左天記
呵呵`UT完了
文章分類
全部 (71)
心理の測驗 (1)
平凡の記 (26)
自作主[章] (2)
校園生活小敘 (15)
笑笑笑 (1)
無聊の記 (13)
傷心の記 (4)
開心の記 (4)
歌詞分享 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


開學開學開學喇

今日終於開學啦..

同維維一齊返..

叫佢早D又唔制..

不過算啦..

冇遲到就得啦..

今朝超好玩呀..

我地係個輕鐡站度行黎行去..

笑爆肚呀..

之後返到學校一陣就排隊囉..

我地狂係到笑..

上到禮堂超悶囉..

都唔知點解D人咁鍾意將D野重複再重複..

由上年講到今年..

佢悶唔悶架..

跟住就返課室..

返到去MISS又唔知做咩..

要人地叫咁多次..

點解呀?!點5我要坐第一個位呀..

好彩娟娟又係同我同一行姐..

我地真係有緣呀..

之後MISS就講邊個係班長啦..

講完又講其他野..

終於可以放學喇..

我地就落返以前GE課室攞野..

攞完就上返黎傾左一陣計..

之後MISS LEE就黎試音..

跟住又講左一大輪野..

好驚呀..

最後要我自己一個試..

超緊張呀!!!

試完之後就係下面等呀珊再去食LUNCH..

走個陣見到有三個警察..

佢地問我地野..

個陣好驚..

之後食完LUNCH就返屋企喇..

新鮮出 ''文''時間:2007-09-03 05:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 TszEmily 的日誌)


NAM" 於 2007-09-05 11:45 PM 發表:
你做左犯法野呀??
驚警察- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cindy 於 2007-09-04 08:10 PM 發表:

我都覺得好慘牙
坐係果度咩自由都無
嗚嗚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching﹏靜 於 2007-09-03 06:43 PM 發表:
係囉...
我隔離個D,,,
靜到乜咁,,,真係想悶死我咩,,,
本小姐一向都吾悶得架,,,
佢一D都吾識做既...
嗚嗚..
上堂又吾可以同隔離個D傾計...
姐係要我自己發白日夢...
真係ABC佢...
佢逼我架炸...
今次到左呀君同偉(吾係個D)坐...
wakaka,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]