Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
♧背景音樂♧
唯一的你 - HOTCHA
TszEmily
暱稱: "×∥°TSz--YaN-]+
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
通告
點解呀!!!!
成個星期冇打
出左天記
呵呵`UT完了
文章分類
全部 (71)
心理の測驗 (1)
平凡の記 (26)
自作主[章] (2)
校園生活小敘 (15)
笑笑笑 (1)
無聊の記 (13)
傷心の記 (4)
開心の記 (4)
歌詞分享 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


星期五

咁又上完一個星期堂喇..

有咩感覺?!

兩個字講哂"唔好"

數學又要對住個豬SIR..

佢又樣衰,講D野又以為好好笑..

哈哈哈~好好笑呀!!!

好彩星期五冇佢堂咋..

呂SIR幾時教返我地呀..

大佬呀!!!快D搵個'人'黎教我地啦..

唉~中史就唔好提啦..

真係估唔到係個個MISS教囉..

我就最憎佢..(唔知點解)

科學都好D~

平時覺得$SIR好似好惡..

但係佢上堂又唔惡喎..

唔錯唔錯~

講野我都明..

不過我都係想搵返MISS LAM黎教呀..

MISS NG講得岩..

人係度又唔識珍惜..

以家先黎講都冇用啦..

連IT都轉埋..

轉左個MISS WONG同個唔知咩咩SIR..

唉~一D都唔好玩喇..

以前MISS袁幾好人呀..

我地嘈又唔鬧我地..

以家連佢都走埋..

唉~!唉~!唉~!

咁我諗視藝都唔會好得去邊啦..

今年真係過得慘..

好想快D到下年呀..

但係又驚入唔返A班..

以家覺得好煩..

都唔知點好..

新鮮出 ''文''時間:2007-09-07 05:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TszEmily 的日誌)


ching﹏靜 於 2007-09-07 10:51 PM 發表:
唉....
我發覺我地上年好鬼幸福架啦.....
今年真SHIT....
我的媽呀...
頭個一個禮拜就咁樣,,,仲有成年耶....
點算好????
一黎就黎幾隻動物...
個豬SIR學呀珊咁講'佢都四不像...
人吾似人....豬吾似豬..長頸鹿又吾似長頸鹿..烏鴉又吾似烏鴉...
個MISS成隻雞咁,,,
無聊到極點...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大家咁話啦..
上年好過今年多多聲..
個miss仲要教哂全級..
我地今年GE F.2真係慘
Posted at 2007-09-08 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]