| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
| 星期五 |
咁又上完一個星期堂喇..
有咩感覺?!
兩個字講哂"唔好"
數學又要對住個豬SIR..
佢又樣衰,講D野又以為好好笑..
哈哈哈~好好笑呀!!!
好彩星期五冇佢堂咋..
呂SIR幾時教返我地呀..
大佬呀!!!快D搵個'人'黎教我地啦..
唉~中史就唔好提啦..
真係估唔到係個個MISS教囉..
我就最憎佢..(唔知點解)
科學都好D~
平時覺得$SIR好似好惡..
但係佢上堂又唔惡喎..
唔錯唔錯~
講野我都明..
不過我都係想搵返MISS LAM黎教呀..
MISS NG講得岩..
人係度又唔識珍惜..
以家先黎講都冇用啦..
連IT都轉埋..
轉左個MISS WONG同個唔知咩咩SIR..
唉~一D都唔好玩喇..
以前MISS袁幾好人呀..
我地嘈又唔鬧我地..
以家連佢都走埋..
唉~!唉~!唉~!
咁我諗視藝都唔會好得去邊啦..
今年真係過得慘..
好想快D到下年呀..
但係又驚入唔返A班..
以家覺得好煩..
都唔知點好..
|
|
|
|
|
ching﹏靜 於 2007-09-07 10:51 PM 發表:
唉.... 我發覺我地上年好鬼幸福架啦..... 今年真SHIT.... 我的媽呀... 頭個一個禮拜就咁樣,,,仲有成年耶.... 點算好???? 一黎就黎幾隻動物... 個豬SIR學呀珊咁講'佢都四不像... 人吾似人....豬吾似豬..長頸鹿又吾似長頸鹿..烏鴉又吾似烏鴉... 個MISS成隻雞咁,,, 無聊到極點...
|
網主回覆
大家咁話啦..
上年好過今年多多聲..
個miss仲要教哂全級..
我地今年GE F.2真係慘 Posted at 2007-09-08 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|