| «‹ April 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 星期五 |
呵呵~
E個BLOG變左週記LU..
一個禮拜先打一日..
事因太忙喇..
每日都有好多功課等住我..
今個禮拜就已經安排埋下星期GE功課喇..
唉~
真係忙到病都唔得閒呀..
每一日過GE都係奴隸過GE生活..
救命呀...
睇黎今年都唔會好過得去邊呀...
E個BLOG睇黎遲早都比我廢左佢架喇..
不過都係可能姐..
因為我自己都係一個禮拜上一日咋...
以家最希望可以有一日冇咁多功課..
輕輕鬆鬆咁..
不過都係希望好喇...
|
|
|
|
|
維 於 2007-09-15 09:33 PM 發表:
係羅 日日都甘多功課 做到我死死啦 升左F.2真係超辛苦 遲D又要默書 真係跳樓都搞唔定D功課牙
|
|