| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 星期日 |
無無聊聊咁又過左一星期喇..
今個禮拜都冇咩野啦..
每日返學放學都係整壁報..
星期五終於都整完喇..
呼~鬆左一口氣..
星期五放學開班會..
都唔知好笑定好嬲..
傾傾下變左傾我地自己出去玩個D野..
我都好想快D去玩呀..
琴日又成日係屋企冇野做,,
又唔想做功課喎
所以就冇做喇..
今朝一早醒左都唔知做咩好.
睇左一陣電視先刷牙
刷完咪又係開電腦,,
一日GE生活中,,
跟住就離唔開電腦
又係冇野做咪整下個BLOG囉
又轉埋歌,,
覺得首歌好好聽呀..
整整下又冇心機做功課喇..
算啦,,都係下午先做啦!!KAKA
今日係肥君生日喇
祝佢生日好快樂啦
|
|
|
|
|
YaN``XD 於 2007-10-29 06:57 PM 發表:
唉..成日系屋企好悶牙牙`` 留個大大既CM比你LA
|
|
|
我都覺得正完璧報超開心喔 不過我覺得今年我地d女仔好忙 因為d男仔都唔做野ge
|
網主回覆
唔好提D男仔喇..
特別係個XX杰呀..
煩到乜咁 Posted at 2007-10-28 02:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都成日見到你ON呀  Posted at 2007-10-28 01:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|