Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
♧背景音樂♧
唯一的你 - HOTCHA
TszEmily
暱稱: "×∥°TSz--YaN-]+
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
通告
點解呀!!!!
成個星期冇打
出左天記
呵呵`UT完了
文章分類
全部 (71)
心理の測驗 (1)
平凡の記 (26)
自作主[章] (2)
校園生活小敘 (15)
笑笑笑 (1)
無聊の記 (13)
傷心の記 (4)
開心の記 (4)
歌詞分享 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


星期日

無無聊聊咁又過左一星期喇..

今個禮拜都冇咩野啦..

每日返學放學都係整壁報..

星期五終於都整完喇..

呼~鬆左一口氣..

星期五放學開班會..

都唔知好笑定好嬲..

傾傾下變左傾我地自己出去玩個D野..

我都好想快D去玩呀..

琴日又成日係屋企冇野做,,

又唔想做功課喎

所以就冇做喇..

今朝一早醒左都唔知做咩好.

睇左一陣電視先刷牙

刷完咪又係開電腦,,

一日GE生活中,,

跟住就離唔開電腦

又係冇野做咪整下個BLOG囉

又轉埋歌,,

覺得首歌好好聽呀..

整整下又冇心機做功課喇..

算啦,,都係下午先做啦!!KAKA

今日係肥君生日喇

祝佢生日好快樂啦

新鮮出 ''文''時間:2007-10-28 11:39 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TszEmily 的日誌)


YaN``XD 於 2007-10-29 06:57 PM 發表:
唉..成日系屋企好悶牙牙``
留個大大既CM比你LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Szewai_0824 於 2007-10-28 02:00 PM 發表:
我都覺得正完璧報超開心喔
不過我覺得今年我地d女仔好忙
因為d男仔都唔做野ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好提D男仔喇..
特別係個XX杰呀..
煩到乜咁
Posted at 2007-10-28 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nam_mandy 於 2007-10-28 12:45 PM 發表:
你的確離唔開電腦..
成日見到你on= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都成日見到你ON呀
Posted at 2007-10-28 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]