好耐冇打bloG ya- -
今日係10 10 wo- -..(無聊中..)
朝早撞到卓..1齊番喔-v-
番到spslt..2a人派喉糖..羨慕=3=`
上2c classrm..好爭取時間練中詩.V.`
recess..bee 個袋寄居了在 2c classrm=A=`
落cover..見到某d野..好唔開心T^T
上hall..雞脾你唔好搞我啦..投降了- -
f.1 中詩..
bcde同1首誦材好悶=3=`
聽說今年1e ge 朗誦方式有我地ge "1a 遺風"(中史嗎- -?)
可惜要去cover line up..冇得睇T^T..
雞脾個頭比鄧太捉- -..
f.2 中詩..
今次我睇好2b..
2c show time` @v@
超快LoR=3=`..
快到好似急口令=A=`
f.3 舊曲新詞..
3a..我好欣賞violin部份-v-
3b..竟然出動piano+口琴- -..but幾好聽-v-
3e..我覺得唱得好好..
f.6 演講..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..=3=`
f.4 廣播劇..
好好笑xd..
播片時段..
D f.1 好好笑xp`
f.2.. 最好笑係我地ge sophia xd`
頒獎..
2e- 3rd` 2d- 2nd` 2b- 1st`..
唉..我都知2c太快咖啦..T^T
then 放學`
搭車wif 呀wing..
某xyz 話等埋我先去食lunch but 自己去左sweet house 搞到我要自已食m記LoR` \ 3 /!!!!
ヌ番spslt..撞到ms chan @v@!!!!!!
佢叫我努力d執垃圾=A=..(gag- -..)
坐車出發..好sleepy 呀/ 3 \..
去到西貢某xyz 海灘..的確好dirty- -
仲有好多狗起度swim=A=` (orz- -)
bansal+SL Leung派毛巾..搞到我地真係好似清潔呀嬸/ 3 \ ..(orz- -)
頭1 hr..好乖咁執垃圾wif 吉吉 carmen ivy n' joyce..(我好聽ms chan話咖-v-)
next 1 hr..玩沙=3=`(bcoz袋垃圾已經好重- -)
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
情景; (假設)我地流浪了到荒島..冇水飲..
人物; 我 吉吉 carmen ivy n' joyce
解決方法; 5個人好無聊咁起度挖沙=3=`
目的; 挖個深D ge 洞..等D水漂出尼=3=`
結果; 挖左個swimming pool 比拇指姑娘=3=`
(超gag- -.............................)
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
隻腳入晒沙ya / 3 \..
but 好好玩呢xd`
ps; 我呼"喻" D人下次join Lee 個活動ya -v-`
希望下次choral speaking 輪到2a n' 2c win .V.`!!! +oil =)
aii..so inconsolable..