| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四 
Ready.. |
|
哇`好耐冇打啦`=A=
是但啦- -..今次Post 相多-v-
7•12`
唉..
唔開心呀=3=
去學swimming..
走戈時..
起更e室..暈左`=3=
feel 到有人比氧氣罩我`=3=
and then 搭bibu 車- -..
送院檢查- -..
等左超耐囉\3/
教都訓左幾次`=3=
e生話;
我血壓偏低..易暈者1名`=3=
um..(冇野好講- -)
7•17`
去尖沙咀xyz商場(forgot the name- -)入面gE Towngas..
學整pizza n cookies.. with family- - (包括我D monsters=3=!)
超成功哇@v@`
超好味哇@v@`
不愧係Towngas gE 廚師- -..
教出尼都專業D- -..
Post 相先@v@..

^自動發大的粉團=)

^焗前的pizza=)

^焗後兼加了cheese的pizza=)
之後去左Pacific Coffee 食野..
又Post 相先@v@..

^我的pie..給我弄成這樣=)

^加上了我的飲品..超多cream=)
哈..Lee日真開心=)`
7•20`
我部拍子機!!
比細monster跌爛左T^T!!
超唔開心呀T^T!!
人地部拍子機好令咖嘛-v-..
透明+藍呀=)
人地對部拍子機好有感情咖嘛-v-..
用我初學琴陪到我e家..
6年感情T^T..
今個星期又冇買番部拍子機..
又會比人鬧=3=`
唉..算啦-v-
之前影左D相..
Post 晒佢啦`=A=

^原圖=)

^加工了=) (p.s.:用我手機-v-)

^有個好心人幫佢扮令..超型=)

^好可愛的合照=) (p.s.: they are my birthday gift-v-)

^也加工了=) (p.s.:用我手機-v-)
最近愛上HiroTo..>3<!!
開始ready番學啦=)`
都係戈句;
想快D知分班-v-
第1日..
我怕我會暈- -..
各位如見我有不適..
請扶我1把`- -
麻煩晒`
各位F.2 +油啦=)`
|
|
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 65 | »
|