7•11`
[補打.. ==]
朝早7:20返到學校..
8:00上Music Room"開聲"- -
開左唔夠15 mins..
Ms Wai 就叫我地做自己野- -
諗住9:00有得睇concert`
原來係冇gE- -
呆坐+無聊+搞呢搞路.. -_____________-|||
跟住肥比同Jennifer係咁逼ElaiNe彈不能說的秘密..
跟住ElaiNe拖埋我落水- -
話我彈佢就彈 -______________-|||
就係咁hea到10:20 [比我預期早左-口-]
終於有得出場`-______________-|||
concert完左上1A課室搵Ms Tai..
好懷念1A課室-v-
幫Ms Tai派野..
Ms Tai "頒獎"..
我擺左3個獎-____________-|||
*_____________________________*[跟住學琴==]
18:15同Melanie返基樂`
梁老師叫我寫文..
話會刊登起5週年校刊 *v*
上"禮堂" [唔係Hall ==]
玩"傳波仔" -_______________-|||
後面班舊生好似同校長玩排球咁-_____________-|||
跟住睇片..睇老師gE舊相- -
Melanie係咁話顧主任好樣衰-___________-|||
後面班舊生好唔冷靜- -
跟住"小"食會..
同老師傾計+影相`
吳老師你Lee D唔係叫"肥"bo..-v-
跟住"參觀校園"- -
返到6A課室-v-
向吳老師慨嘆St Paul 課室D枱比基樂gE有幾大分別- -
去電腦室`
向吳老師慨嘆St Paul 電腦室比基樂gE有幾大分別- -
去摘星館`*v*[即係圖書館- -]
林老師你真係好令女好令女>v<"
向林老師慨嘆St Paul 圖書館比基樂gE有幾大分別- -
好想林老師轉尼St Paul 做圖書館主任*v*
林老師尼St Paul 做我1定會日日尼Library` *v*
bcoz林老師1定會整到Library好令好令`^3^
最緊要係林老師1定會入好多新書`^3^
人流1定會大增呀..哈`^3^
St Paul 圖書館有摘星館其中1樣野我已經好開心啦`- -
傾左好耐下-v-
我1定會再返基樂呀`^3^
20:45走Lu- -
ps; 基樂有5個人入左St Paul..
陳泓瑋入左聖言-___________-|||
注; 陳泓瑋係我上年四手聯彈gE"拍擋"[唔知點形容佢好- -..總知係Maths超叻啦- -]