YO! 甘 就過左1個lastday
幾乎 1整天都系活在相機的鏡頭下o_o;
所以 今日影左好多相
好多都系被迫咖>口< 尤其mirror!
不過 既然lastday 就破例下啦>_<
今日離別在即 好多老師都寬容左好多
臨走前 同左親愛的鄭sir影相
佢好似吾認得我甘=口=
仲同左親愛的KingLau影相;D
佢吾知點解個樣好驚訝=_=
可能系我平時吾多出聲掛?
都有同我們定的ms fung影相
原來佢好好玩好可愛咖>v<~ 尤其影果10式的時候~
哈哈 仲同左ms yu say goodbye
佢叫我地考試加油^0^~
當然 吾少得最可愛的ms chan啦~
今日 送左隻史廸仔比超級親愛的au au
哈 吾洗希望佢鐘意
因為佢1定會鐘意=)
最後=_=仲比我見識到大暗陰險的1面!
佢好冇品吖~頂! 以前聽人講佢d衰野
我都靜系信9成9姐
估吾到今次自己親身經歷到=0=唉
校門不幸吖/口\
p.s. 雖然系lastday 旦系仲要番去補課@@
不過 好彩系選擇性番吾番;D
|