|
|
♡╮°[[私を好きになる..??*。
<~ 貓氣長存喔~ 喵*
TunGbxX
暱稱: ♥豆釘`!
性別: 女
國家: 香港MORE...
«‹ June 2015 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
:: 訪客留言 :: 最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 :: 尚無任何連結
:: メロMERO :: ![]()
:: 日誌搜尋 ::
2006 年 5 月 7 日 星期日 晴天 5.7青年大巡遊..
終於懶洋洋地開始打日記..
今朝早就忙住要湯制服..
因為我湯得太耐啦..所以都早左起身..
10點度終於先出左去..
先我地團有11個女仔去..新,舊會員都有...
跟住我地就同馬sir出去灣仔..
去到灣仔運動場..就有飯盒拎..
好笑..-___-" 仲有1支水..XDD"
其實黎到..就已經見到佢地要彩排..
D團長好惡..>< 但真係好多人..
好辛苦的樣子..但似乎幾好玩....><
仲有好多HIP POP友..舞獅隊..跆拳道果D..
好MAN,好型啊~@@
咁紅十字會O既..得我地呢團去..
試想像下..香港O既紅十字會會員中..
參加巡遊O既.. 只有11個會員..
好似顯得幾高地位咁..但我覺得咁少..好醜樣..
難得我地隊長仲要企最前..舉排..
巡遊時..D銀樂隊前後夾住..哈哈~
D銀樂隊好有型O架..制服仲超美呢~
張婷,佢地超鍾意聖約翰救傷隊D人..
見到D隊員時..尤其我身旁果個..
佢尖啊..救命..>< 快龍啦..
但舞龍果D..我好鍾意睇..
鍾意鍾意鍾意鍾意鍾意鍾意..>V<
舞龍..卷啊卷啊~~~~~~
但巡遊時..真係個個都好熱..
何況要操..
幾乎每行1陣..又要向後幾步..
要對齊位MA~~ /~ \"
我地O既2排..都係警察同義工..
擋住2旁D行人..見佢地好辛苦..
但D警察叔叔好好人..同我地講過幾句野..
有講有笑呢~~
巡遊時..有好多攝影機..有D怕怕..
2邊D人..都有影我地..好多部相機..
但我都好想影咁多隊銀樂隊..
但咁唔得閒..都冇可能啦..XDD"
但係都唔係好驚..話哂有好多人陪住我..
馬SIR就做左阿四..-___- 拎野....
但我地2邊..真係有好多人..又好熱..
果時好多汗O既..到左維園..
馬SIR又要我地拎多2支水..
好重..點拎..>< 仲叫我地睇下會場果邊..
但係我地唔得閒..唔想睇..
原來H好衰..帶多件杉黎..
早之我都...... 唔好提啦.. .\_/.!
我同張婷買完野..有好多人...
仲比人睇穿左..我鍾意B女的..
仲叫我買B女的野..-_____-|
之後就返返黎..
唔之電視有冇播呢?就算係..都見我唔到..
行過狙呢幾條街..好似好遠..
但我覺得語得好快JA~呵呵~
我地團..太細舊啦..
刊登時間︰2006-05-07 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 109 | »