♡╮°[[私を好きになる..??*。

<~ 貓氣長存喔~ 喵*

 
 
TunGbxX

暱稱: ♥豆釘`!
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結


:: メロMERO ::

メロメロパーク


RSS Feed

2006 年 5 月 7 日  星期日  晴天
5.7青年大巡遊..

  終於懶洋洋地開始打日記..

今朝早就忙住要湯制服..

因為我湯得太耐啦..所以都早左起身..

 10點度終於先出左去..

先我地團有11個女仔去..新,舊會員都有...

跟住我地就同馬sir出去灣仔..

去到灣仔運動場..就有飯盒拎..

好笑..-___-" 仲有1支水..XDD"

其實黎到..就已經見到佢地要彩排..

D團長好惡..>< 但真係好多人..

好辛苦的樣子..但似乎幾好玩....><

仲有好多HIP POP友..舞獅隊..跆拳道果D..

好MAN,好型啊~@@

咁紅十字會O既..得我地呢團去..

試想像下..香港O既紅十字會會員中..

參加巡遊O既.. 只有11個會員..

好似顯得幾高地位咁..但我覺得咁少..好醜樣..

難得我地隊長仲要企最前..舉排..

巡遊時..D銀樂隊前後夾住..哈哈~

D銀樂隊好有型O架..制服仲超美呢~

張婷,佢地超鍾意聖約翰救傷隊D人..

見到D隊員時..尤其我身旁果個..

佢尖啊..救命..>< 快龍啦..

但舞龍果D..我好鍾意睇..

鍾意鍾意鍾意鍾意鍾意鍾意..>V<

舞龍..卷啊卷啊~~~~~~

但巡遊時..真係個個都好熱..

何況要操..

幾乎每行1陣..又要向後幾步..

要對齊位MA~~ /~      \"

我地O既2排..都係警察同義工..

擋住2旁D行人..見佢地好辛苦..

但D警察叔叔好好人..同我地講過幾句野..

有講有笑呢~~

巡遊時..有好多攝影機..有D怕怕..

2邊D人..都有影我地..好多部相機..

但我都好想影咁多隊銀樂隊..

但咁唔得閒..都冇可能啦..XDD"

但係都唔係好驚..話哂有好多人陪住我..

馬SIR就做左阿四..-___- 拎野....

但我地2邊..真係有好多人..又好熱..

果時好多汗O既..到左維園..

馬SIR又要我地拎多2支水..

好重..點拎..>< 仲叫我地睇下會場果邊..

但係我地唔得閒..唔想睇..

原來H好衰..帶多件杉黎..

早之我都......  唔好提啦..  .\_/.!

我同張婷買完野..有好多人...

仲比人睇穿左..我鍾意B女的..

仲叫我買B女的野..-_____-|

之後就返返黎..

唔之電視有冇播呢?就算係..都見我唔到..

行過狙呢幾條街..好似好遠..

但我覺得語得好快JA~呵呵~

我地團..太細舊啦..

刊登時間︰2006-05-07 11:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]