| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 加油~ |
分類: 未分類 |
今日冇咩啦
不過講到琴日d野
就真仆街
黃國柱條木咀
佢..唉~~
係咁唱牙柱
做唔好個社長
咁都冇咩牙
放學去試音..
我諗合唱
我地1c2有得入掛
希望入到啦..
我到隊band好想
入牙..
試完係5樓搵
榴槤佢地...
諗住搵曾丁傾下啦
點知出到籃球場
就去左同曾丁打波
打打吓
小昇昇同聰聰
,牙德番左黎
未同佢地打下波啦
打左冇耐
成班c2仔係7樓係到嘈
咁我未大聲鬧9佢地
咁岩佢地有一個人
係到係咁叫
GA妹PGAP妹
我頂..
驚死冇人知咩
算la
冇耐成班落左黎打波
打打下見到小婷同榴槤
係咁同王子佢地成班
玩得幾hi牙
屌~
冇野牙你兩個
我地3個都走個
嘉輝,陳啟誠仲有一個
唔記得左邊個牙
右係去石商個邊
佢地右玩..
我冇眼睇
唔撚理啦
自己行左去..
佢地知咩事la
就行黎搵我啦
就係咁過左一日啦
右冇耐佢地走啦
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 75 | »
|