哈哈~好耐冇上來寫日記啦~~不過我今日一番到屋企..冇耐7點啦我牙媽起左身佢係到話我~右唔叫佢起身..右唔洗碗..掛住傾電話..右話咩我成日放家去玩..好憎喎都唔知邊個報串...算la唔講啦~.......哈哈~2日前我同潘芷改左個名~咩名牙...我叫勞斯.潘芷叫萊斯啦.....我地變左老婆仔老公仔(我係老公仔)..哈哈..意下你個勞斯家族成員....
男方:
勞斯..我
女方:
萊斯..潘芷
勞嘉敏.小婷我細妹
周子.我大家姐
勞詩斯...晶晶.我個女