今日同我牙媽去行下街....一落到千色店..見倒家輝不過都係扮唔
識咁(2次都係咁)冇咩牙.....見到家輝好想hi下佢但係冇咁做..我
唔會喎..點解..因為我牙媽係到..咩都好大家都知大家都係朋友..
我聽日唔番籃球啦!!冇同某人講[係呢2日係咁同我出街and傾打電
話的朋友都知係邊個](榴槤都知)我地作反牙~~嘩哈哈^o^
我約左潘芷同我去全灣買嘖頭d野(係有色嫁)潘芷話好平...$9-$20
都有咁就聽日去買啦....