勁無奈囉~! 今日黑雨...本來就5洗返黑黎做麥鬼喔! 朝早去 圖書館...途中波鞋濕曬~!返歸換拖鞋..去 到結果5 open 激死...去左朗豪坊既MUJI....等左15分鐘先open...Then... go to eat lunch yummy!~~go to 圖書館angin...勁多人等....1 m 後 open左.....Finally come back home...doing hw d 温習
考試就到....更媽爹...
tOdAy......veryvery黑!
成日落雨...............................搞到對鞋.............濕曬!T1.T3.紅雨.黄雨.......勁無奈!
家長日呀!比人話左下..............TV and phone!打機既問題......無野好say......bEcAUse......真係有錯!`~
買左記念册....melody既!又係無印買左大rUbBeR同8蚊既0.38既bUlE pEn!
!!收穫豐富!!