放榜lu~!
好怕呀..
希望入到心儀既中學啦
琴日謝師宴好开心
同好多老師影左相
校長都有呀!
協和...我永永遠遠都會記着你
做個協和人
阿們!
= =''
今日係畢業典禮!好唔捨得呀~!
班fd同周sir..
所有既野就成為回憶啦~~
同zoe,bobo吵架..經左周sir既訓話..都好番
唔知上到中學有無錦好既老師呢??
識唔識到錦好既朋友呢??
一大堆既疑問~!————??
希望端端.鸡鸡.蔡蔡.睛睛.波波.zozo.yanyan.賓尼兔同埋6s班所有所有既同學都考上好中學~!!!