唉~唔開心~
首先..
同朋友嗌膠=.=''+
之後..
本來今日同媽咪食完pizza
就行街街..
想買好多好多野(貪心)
結果..
食完pizza
去左寄信..
途中呀
呀媽個朋友無端端要黎食飯
呀媽當然要返歸煮飯飯啦~
所以呢..
行街街既計劃只好延遲一日啦=.='' Unhappy
但係..
用成日去買野..
可以買多好多好多野架(嘻嘻)
唉~
依幾日好唔開心~
搞到唔想打blog~
放榜
最後一日比個天玩死啦..
之前呢
都有一兩日要面試..
無返學..
諗住最後一日玩得開心D啦
唔想提la~~~~~~~~~~~
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~