放榜啦~!好驚驚呀~!
唔知聽日派位派成點呢?
超擔心囉~
除左依件事..
仲有個搞笑野..
如下:
呀媽呢..佢帶左條車匙番黎..
架車就係珠海停住
我玩條車匙..(鎖車,开車)
我係度諗:
會唔會开左架車呢?
我覺得自己好傻~
隔錦遠!!
搞笑先la:
琴日呢...呀婆話d港姐 好性感(超樣衰)==''
錦呢..我無野好講
之後....
呀婆件衫..後面穿左好細既洞...
我就話呀婆好性感...=.=''
我就覺得好搞野...唔知人地係咪錦呢??
擔心:
距離放榜既日字越黎越近啦!