妖!尼幾日!PA在超多考試巷囉!嘩!考得勁差囉!年我以為我自己好高分添!我太自以為是啦!我自己要撿土呀!>_<
我實在驕傲啦!...跟住我以為數學會合格ga 跟 住 點 知 差一分囉!真係好唔開心呀!我實在太差
啦!以前D數學以經唔合格GA啦!點解又要唔合格WOO??我自問自己有努力過呀!GA點解WOO?? . . . . . .
所以我會係第二段我會努力GA!我發誓......
大家加油呀!!!∼