今日第一堂係數學,,,不過呀先講d野我識呀!好開心呀...然後上歷史呀!超悶lo真係想死錦呀...然後就上普通話呀!個人來說我覺得好難!唔知你地點呢?然後下午下雨呀!在土地公裹我見到LEI O K佢話佢行行下哥陣時下雨呀真樣衰呀AND我同佢走哥陣時!見到張* *走過!我呀!衝走呀!!!!!!!!跟住見到雪梨...一起走人.........然後返到去濕曬!樣衰.......放學之後保地理!呀SIR話要背,超怕,不過最尾都我得左!