今日6點幾起身,同蔡喂喂去比賽書法,我寫得好樣衰!所以都應該母獎...之後同佢行水塘回家!之後我地經過中德(以前我小學)跟住原來佢地邀接新生,跟住有好多野食!and就同我d fd一起食!又飲野!真happy...回家後!我同呀吧一起看電視!看了很9呀吧就炒d飯!然後食完!呀吧話去釣魚,我就同佢去了氹仔釣魚,哥到母咩人!然後我地釣了11條魚(好細條)然後返屋企!因為很餓,所以我同呀吧去食野!然後見到有人在賣豬皮哥d野食!然後買了20蚊!然後返屋企,跟住就在打這篇野!