今日第一堂係美術,所以我地一起印野!然後我哥個印得好樣衰.......之後上語文and歷史都母咩事發生.到了電腦堂la然後我地ps報告!之後上數學堂哥陣我就超眼瞓lo簡直想死呀!真係好辛苦呀!.......之後我同江水AND肥LING一起保數學!然後我的功課有小小識呀!好開心呀......然後我地放學時因為唔想同肥LING走的關係.所以我同江水騙肥LING話我返屋企!江水去買野食!然後我放下書包和江水去買墨汁.....然後江水去扭YES卡鍾扭到呀KAY AND 炎亞輪呀李屋企你冇播!!!哈哈哈哈.....然後返屋企....
|