今日我好開心呀!因為我今日我地理測驗哥陣時我大部分答arm了!.... 太開心了!^0^之後上國文!何先要我背書....佢揪人!好彩冇揪我!^0^跟住因為呀先唔舒服呀!所以下午哥2堂課分別係做數學工作紙...and好悶的生物呀!好悶呀 .........然後後尾寫手冊,跟住有好多野添.....例如:星期一測生物,星期二測歷史,星期三測體育and英文呀,星期四測普通話,默古詩...............................................................................我頂........................ 黃金便便.......
|