|
今日sleep到差唔多一點先起身~
之後去左洗白白...
食lunch~
之後落左去組碟睇睇呢~
嬲嬲囉...
冇碟睇既...
最後組左湊仔型警...
卡卡...
很好看呢~
個主角幾好樣哇~
之後玩電腦...
跟住又睇多次................
呀!
聽日qq黎呢~
期待中.............
如 果 D 人 只 係 識 利 用 D F D ,,
有 用 果 陣 就 當 你 系 F D ,,
冇 用 就 好 似 唔識 你 咁,,
仲 有 只 系 識 響 人 地 背 後 講 人 壞 話 ,,
咁真 正 當 你 系 F D 既 會 好 H U R T ,,
唔 鐘 意 咪 講 ,, 點 解 唔 光 明 正 大 一 D ,,
我 做 錯 G E 唔 該 講 聲 ,,
做 咩 要 玩 針 對 ,,
某 D 人 跟 本 唔 念 在 以 前 同 我 既 朋 友 關 係 ,,
就 同 呢 D 人 一 齊 針 對 我 ,,
乜 我 真 系 連 F D 都 不 如 ! ?
枉 我 仲 當 你 地 系 F D ,,
估 唔 到 一 D 義 氣 都 冇 ,,
你 地 跟 本 唔 當 我 系 F D ,,
唔 妥 我 咪 出 聲 ,,
仲 要 我 難 受 ...
對 吾 住 ,,
我 對 住 你 地 真 系 好 無 言 L O R 吾 該 ,,
我 走 拉 ,, 原 來 我 響 你 地 心 入 面 真 系 連 一 個 普 通 既 F D 都 不 如 ,,
|