|
|
|
2005 年 11 月 22 日 星期二 

|
|
悶 
|
|
今日...
冇野做哇
p.e堂好凍好悶...
跟住lunch勁開心哇~
超好笑笑囉
之後放學去左kk歸~
之後去mc找ashey
之後食完野kk去補習~
我返歸~
睇漫畫~
wish~
好正囉~
完
|
|
刊登時間︰2005-11-22 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 239 | »
|