|
|
|
2005 年 11 月 5 日 星期六 

|
|
mk睇仔記....= =把驚喜送給KK 
|
|
今日...
咪係去mk囉~
早上去打羽毛球~
一D都唔好玩既~
見到個呀sir都嘔三日啦~
跟住返歸食lunch~
食左mc呀~
之後呀媽去北角買衫比我...
表弟= =
咁我就去mk啦~
我同kk去到北角annie就打黎啦~
我地行行下又去睇kk同bebe所講既"靚仔"
雖然我覺得唔係,但係都係陪kk入左去睇~
之後我地見到欣儀同佢個fd子~
跟住去接annie果時又見到kk個家姐~
又比我見到洪朗俊wor~
不過我冇叫佢呀= =
接完annie我地去左影相相~
之後annie就走左啦~
我同kk去左潮特行~
我想返去旺中買野果時~
又個爆炸狗送左個驚喜比KK
好大既驚喜囉~
我笑到呀,排街咁濟呀++
唔巧嬲呀。真係巧笑嘛= =
之後買完野就走啦~
之後係地鐵都見到4個人...
好糟呀佢地~
跟住我同kk估佢地係冰個站落...
Kk:佢地又似有錢,一定係柴灣啦"
呵呵~
係你個站落wor~kk
抵死啦~
我笑都呀...
跟住唔知冰個舉中指囉...
no la>,<
之後返歸媽媽都未返~
真happy~
|
|
刊登時間︰2005-11-05 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 239 | »
|