2005 年 9 月 19 日 星期一
中秋....
街.....冇去... 好慘囉... 唉~ 不過聽日可能去買鞋子... 好happy~ 不過我想係到講過野先完... 中秋好悶呀!!!
街.....冇去...
好慘囉...
唉~
不過聽日可能去買鞋子...
好happy~
不過我想係到講過野先完...
中秋好悶呀!!!
刊登時間︰2005-09-18 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]