|
|
|
2005 年 9 月 14 日 星期三 

|
|
pk黃芝舜 
|
|
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
報串王,你仲咁上線
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
我沒報到woo
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
算啦,你唔好意為我咩到唔知啦
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
咁你think係就係la
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
咁姐係係囉,你唔洗講咁多野WOR.
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
又冇報串,又扮唔知
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
依家都5係講好多野姐
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
你口冇姐,唔比係個心
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
你信又好唔信又好
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
我沒報到串
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
算啦你.你冇FD就係都同YUKI玩,YUKI跟本就唔想同你玩.你睇下,走果時佢都扮唔識你 .好心你就放過YUKI LA~
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
你有没證據sin???
沒ge..你又屈我報?
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
如果係ge,,
你叫yuki同我say lo..
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
好~
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
55
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
沒野la ma?
沒就8 la
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
你條介子.唔夠串走
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
有咩野ge..
而加講埋la..==
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
你話我係ge..
我沒符lo..
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
有咩野ge..
而加講埋la..==
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
算吧啦.現家都冇人理你囉.咪比你試下咩味道囉
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
咁種就係班到講我冇比鎖MISS 李.唔洗咁細聲
╰|||☆°﹏*+我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷*﹏◆** ■˙°×+〞 說:
55..
唔該哂woo..
咁我off la..
88^^~
♥我當你是寶♥你當我是什麼?♥NaT♥你收皮啦.黃芝舜.你唔好意為你報串就大到我.我話你聽.我一定會十陪比返你呀~冇朋友的"MOMO" 說:
唔夠串.我打去你HOME AR~
果條粉人.報串~
好彩佳同我一齊放姐...
我話你聽:
黃芝舜:
好心你啦...
你頭個PE屎好嘔呀...
唔怪之得比人串啦...
好SEVEN呀你...
學人做中文科長,我呸
你make到單姐咁你仲做科長,不如我做好過
起碼我唔會好似你咁cheap先啦
你今日仲學人報串...
唔通我親眼見到都有錯...
天理何在呀~
你不嬲都唔收人歡迎架啦...
仲要同yuki玩...
搞到yuki冇灑fd~
你囉~你賤雷人呀
我話你聽:
你最好同我小心D.唔好意為你識好多人我唔識.
我要既話真係多過你呀~
我地個個都僧到你排街...
見到你個頭三日食唔落飯囉...
要唔要我幫你呀...
我一直都好僧你架啦.佳要同你玩.我真係好嬲囉.
你知唔知次次出街點解我帶D相都冇你
因為我唔想有個咁既fd~
你最好唔好再野我...
如果唔係我真係有行動...
好快...
等住黎~
|
|
刊登時間︰2005-09-14 05:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 239 | »
|