|
|
|
2005 年 8 月 10 日 星期三 

|
|
游水水呀~ 
|
|
今日去游水水呀~
happy~
今日係泳池8生...
口角呀~
我都有份~==~yeah~==
叫我收皮...
有咪收囉~==
割包皮呀~
我幫你呢~
哈...
見到之前補習社既朋友...
仲係咁seven~==
游到5點幾就走左...
布兒...
我之前咪提起信既事...
要寫10封呀...(你可以寫多D既...)
要用個令D既合wor~^^
我會打比你架啦~
(見字請留言啦~><)
|
|
刊登時間︰2005-08-10 06:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 239 | »
|