2005 年 7 月 23 日 星期六
游水水...
今日2點出左去... 游水... 我覺得好廢... 不過都係去左... 之後返home睇電視... 之後食飯... 好廢既一日...==
今日2點出左去...
游水...
我覺得好廢...
不過都係去左...
之後返home睇電視...
之後食飯...
好廢既一日...==
刊登時間︰2005-07-23 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]