|
|
|
2006 年 2 月 19 日 星期日 

|
|
好悶的
|
|
今日..........
一早起身返學........
點知返到去有個勁7既呀sir~
頂~
包包去左邊也...
好mISS你哇><
個個人生得又7又唔識教書...
食屎屎啦~\./
返歸做功課...
完
|
|
刊登時間︰2006-02-19 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 239 | »
|