|
|
|
2006 年 3 月 7 日 星期二 

|
|
唉~無打日記好內啦>W<
|
|
琴日
琴日上咩堂都好悶,
所以冇咩野好打
不過lunch之後去左沙田睇屍
無奈囉
真係超級嘔心
不過都幾好玩既
之後去食kfc
不過比我見到D野wor~
見到菲值啦
yuki啦,b女,林林,同立~
去食健康工房wor~
我地呢D咁既人
當然係會好搞亂架啦
卡卡,玩人好爽呀=3=
今日
今日又係冇咩特別囉
上堂悶爆呢~
不過今日lunch發生左D
許仕南同許諾言打架
好恐怖囉
許仕南仲流血天
之後唔知點啦
因為我現家係學校既mmlc打日記= =
唔請住啦...
886-0-
|
|
刊登時間︰2006-03-07 03:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 239 | »
|