|
|
|
2006 年 3 月 4 日 星期六 

|
|
去左唱k同行街~ 
|
|
今日...........
大約11點左右起左身~
之後洗頭睇電視~
跟住食完野就去皇室堡找邱同大佬~
之後我冇唱呢=/\=爆~
比左20蚊就走人啦~卡卡~
之後去mk陪邱買鞋仔~
之後一去到我就食冷麵~正>3<
之後行下咁~
我又買左勁多野啦~
買左D夾,買左條練~
好似仲有一塊鏡~是小女最愛的綠色也><
之後去影相果時
見到佢地...
發現自己比人呃左
好唔開心咁走左
所有野都變得無奈,我好唔開心呀
之後返家lu~
聽日又要返學
正仆X\________________/
|
|
刊登時間︰2006-03-04 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 239 | »
|