|
|
|
2006 年 3 月 5 日 星期日 

|
|
特然想說的話...^^
|
|
er.......
以下既內容適合各位朋友睇睇
不過我覺得可能會比夠書面...
敬請原諒...=3=
我自問自己唔係一個很完美的人
個我想也不會去到"很差"的情況吧(笑)
但是為什麼我就是如此不幸!!!
我在班中已不受歡迎了
已經沒有人喜歡和我做同學,甚至朋友
我甚至被人取笑,被人玩弄
心裡真的好難受
覺得自己被世界遺棄了
不過我堅強的信念令我站起來
叫我不要怕
不要怕?心裡難以覺得"有D野"
不過幸好我還有知己...
就是邱邱呀,rainbow呀,dada呀,呀綿也,小悠呀,林林呀,呀皮呀,yuki呀,琦琦也等人(其實不知他們當不當我朋友= =)
不過我會努力的!!!^^Y(友誼篇___________完)
|
|
刊登時間︰2006-03-05 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 239 | »
|