|
|
|
2006 年 3 月 28 日 星期二 

|
|
好內無打lu
|
|
呀...
我好內冇打日記
無開電腦好叉內天...
無咩特別
我想罵人囉
我feel到我越來越唔ur你了
唔知點解
我覺得你好假好假
冇當我係你既朋友或者同學囉
我知你都唔鐘意我
但係你都唔洗做到咁出面架
我覺得你係個D唔重情義既人囉
我唔知點講好囉
但係學呀脆皮咁講
容忍係有閒度囉
我忍到你唔代表我驚左你囉
唔該你檢點下
|
|
刊登時間︰2006-03-28 08:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 239 | »
|