2006 年 3 月 11 日 星期六
哈哈
今日一點出去同邱行mk 行得好鬼悶 我買左對巫娃 叫燒賣同蝦蛟 =0= 之後影下相 返歸lu~ 不過我地搭左車=0= 之後arm arm政返好電腦>< happy^^
今日一點出去同邱行mk
行得好鬼悶
我買左對巫娃
叫燒賣同蝦蛟
=0=
之後影下相
返歸lu~
不過我地搭左車=0=
之後arm arm政返好電腦><
happy^^
刊登時間︰2006-03-11 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]