|
|
|
2006 年 4 月 14 日 星期五 

|
|
琴日同今日 
|
|
琴日
琴日一早起身比呀邱叫醒左,
頂你也= =凸
之後去洗手間也then差唔多出去時
yuki call我...
話要正常返學時間
but我要約邱唷,so...
yuki Sorry >...<
之後返果時見到脆皮也
一齊返,呵!!!
返到佢坐下咁
上去禮堂也
有team唔知咩咩girl黎表演
好睇也
講佢地點順祂同個話劇都好正唷!!!
之後就返歸lu~
換完33立刻出門口去邱歸中
政蛋糕也
初頭勁失敗
不過最後都ok la~
then政定所有野
就去行街lu~
D8爪魚so好味也~
去影相也
失敗地超77>"<
之後去行下咁囉
見到呀媽同吳詩詠wor~
買左個袋同脛練也
之後就返邱歸睇蛋糕
好叉唔good也
好大cheese味><
返歸啦
今日
今日8點幾起身返去學校操
超辛苦
唔想打
886
|
|
刊登時間︰2006-04-14 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 239 | »
|