一早早同yuki返學啦!開心中,我今日好早到了呢!呵呵!!!!!!
之後就傾下計咁囉!之後見到矮妹,一齊返學呢!!!>33333<
呵呵,好笑也矮妹,kai左了呢!!!!!!!!!之後返到去呢!!!!!!!!
借了yuki的功課抄抄呢,多謝+唔該!我好人爆的嫂子>....<
今日唔洗去晨會,因為會考呢!!!不要晨會,哇卡卡<---奸笑中
之後就去左MMLC玩電腦也,睇下日記咁...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琦琦介紹左個好好玩既Game比我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好玩>333333<之後返上去上英文堂!Ms.E要我地用15分鐘
背默書也,慘死!!!!!!!不過我竟然arm灑也,哇卡卡卡卡卡!
之後小息唷!!!好得閒咁,不過已經唔記得做過D咩lu@___@
then~上數學堂lu~無帶計數機也-333-哈sir記左我名____*
而家學既數好難!唔識唷!!!\333/見到都嬲也,心情勁落囉!!!
之後就上中文,好乖咁寫詞語,哈哈,返剢歸唔洗寫______*
小息…我又唔記得發生咩事lu~>3333333333< (<---傻婆)
之後上普通話也,好好聽也首歌,不過上堂真係好悶的+___+
上I.H,係咁玩玩玩,din灑也,同邱傾計,讀下劇本咁,又一堂
lunch食完野,係玩房到發臭也,好悶啊啊啊-333-HELP ME!!!
完左上I.S,今日湯牛眼,好嘔心也,我快不行了,救命唷!!!!!!!
我地剪黎剪去都唔得,D汁bin灑出黎,好嘔心也,仲要比人罵
認真失敗,(大倒地(||||=口=||||||||||||||||)呵呵呵呵呵!!!!
之後成功左lu~落返去個時,有位人兄帶左粒牛眼落去囉~!!!
佢都shot shot地囉!搞到D女人好驚唷!!!個個都尖叫=0=
落返課室上下堂就完左啦!放學啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
去左同小玉同龍蝦玩!哈哈,好笑囉!!!好開心>3333333<
玩玩下,rain跟左人走也,可惡!\33333/還我rainbow來!!!
之後同小玉,龍蝦,呀珊,桐桐一齊走人,好笑呢^口^笑爆
返到家,沖涼,食飯,on msn,見唔到你天,去左冰也>..<
我要學會自我照料
學懂沒有你的日子要點過!!!
不過....
我發現唔可以無左你!!!!!!!!!!!!!!