琴日﹏
一早11點就起左身lu~食早餐,食燒買!!!好味道XD
then~睇電視啦,睇漫畫啦>333<好舒服唷>333<!!!
之後就叫醒邱邱,一點9就出門口咁啦,我食lunch~~
之後出門口lu~搭MTR>__<哈哈,邱食左好多野吧!!!!
之後到左去影相相,今次影到好kai子feel吧!XDDDDD
之後行旺中囉~!!!佢黎左找我同邱邱!!!XDDDDDDDDD
仲發生了一件關於女廁既奇聞...真慘,我囉了..............
之後行一樓果時,發生左件事Bor________________
有兩位呀叔係到鬧交,話咩野"你又碰我個女?!!!?"好似...
大叔A:你又碰我個女???
大叔B:鬼有呀?!你咪屈我wor!!!
大叔A:見住你都話無???!!!
大叔B:關你嘟事!!!!
大叔A:大家認住佢也,最鐘意碰人個波個位也...
.................
之後邱就拉左我走了=______________________+
超無奈囉>..<then~行行下去左朗毫行下咁,有個明星黎左
之後送佢去補習,再行旺中...XDDDDDDDDDDDDDDDDD
等邱表妹,再去影相,之後我返歸lu~~XDDDDDDDDDDD