|
|
|
2006 年 5 月 1 日 星期一 

|
|
好開心>>>>>>but,對你心碎 
|
|
今日~一早我就起身啦
食早餐之後睇漫畫!!!!!!!!!!!!!!
then~同呀媽同妹子落去食lunch~
之後行下咁囉
返到歸,午睡............................
食din~好味
同岸西同呀賤人傾計
岸西好好人
賤人去死吧
以後唔同你傾計!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-05-01 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 239 | »
|