|
|
|
2006 年 4 月 22 日 星期六 

|
|
好開心也>333<
|
|
今日
一早早就起身了...
太約是9點15分吧
唉唷,我可不要咁早起身,
不過要去開隊聯
煩煩啦_________________*
之後去到等埋呀珊一齊去lu~@@
then~開左好久也+333+悶死中,...
then~家燕calling唷!!!
OMG!佢唔可以陪我食lunch呢,慘T__T
之後就約邱去食也^ ^V
呵呵,成功吵醒左佢同周公傾計
哈哈哈哈哈______________+
之後開到點幾啦
立刻去找邱唷!>333<
去左食拉麵唷!好好味>33333<
之後行下咁囉!
邱果隻晴天公仔好Q唷!>///<
之後就一齊搭巴士走人也+________+
返到去再同呀媽出街!>333<
哈哈,買左一條褲子同一件外套也=V=
爽___________________________*
行去買外套時仲比人見到個人也
好開心但係又搞到我好亂...=/\=
點算......
|
|
刊登時間︰2006-04-22 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 239 | »
|