|
|
|
2006 年 4 月 9 日 星期日 

|
|
收啦,食蕉怪= =凸 
|
|
今日
一早返去返學
講起就嬲囉
個個呀sir真係超克人僧囉
我地12點有個小息既
點知佢11點55分就走左
我地見佢好久都冇黎
就以為小息
個個都走人
咁我地咪走囉
我同小幫想遲D返上去
但係anki牛底
上去先
但係佢又落返黎
話個小息去到12點半先完
佢話個呀sir見我地走灑話15分鐘小息
之後我地遲左5分鐘姐
佢話寫我地今日冇返,話叫我地走
但係anki唔走,我同小幫先留係到
果時真係超唔ur囉
我地咪搞起左個叫"反417教師大聯盟"
哼\333/寫佢衰野
點知佢收囉
收皮啦,我地再寫囉
又比人收
之後小幫自己再寫
寫完比heidi睇wor~
點知h比呀sir收左
仲要係搶囉
勁嬲囉
之後又唔放我地
小幫咪同英文串佢囉
佢話告死佢
好!我十卜你!!!
你小心也
食蕉sir!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-09 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 239 | »
|