|
|
|
2006 年 4 月 29 日 星期六 

|
|
好開心既隊聯>..< 
|
|
今日,好開心也,一日雖然好早就要起身...But~ 我覺得今日過得真係好開心,增進左我地既友誼!!! "包括:sa_sa*。Emily。兩蚊。呀芝。娟娟。on西。站長,王志湧,鄒俊傑。natalie。仲有好多架,不過唔記得叫咩名___________*sorry >333< *一返到去就見到個個都買水水也>333<,因為我地遲黎so_____+ sorry-33333-_______*Then~我地就上去啦。見到佢地好努力做野中......特別係sa_sa。emily。呀芝同兩蚊唷! >33333<好勤力,搞到我地一齊幫手XDDD!之後就食中午,大家好快就食完就差唔多到我地既大Show開始lu~~~ 我地好快就將D野搞到也>333<之後等到人齊就開始啦>333<[p.s.唔該on要幫我搬水水也,真係好重也>.<] 我地開始玩第1個Game~呀唔知冰個去講~我同呀珊同中四隊長同皇仁呀某做demo!>333<不過小學生們都唔投入唷! 我同呀珊就去左幫呀唔知冰個手Xd佢地個隊叫[唔係隊]笑死XP!!!唉,叫左好內先出去,不過最後佢地都玩返,投入返,真係好好好開心見到佢地笑同話個game[好玩]真係好感T/\T之後我地無野做,係咁玩鄒俊傑同呀娟~佢地兩個都襯也XDDD同王志湧係咪玩佢地兩個,呵呵,^^笑死我地3個啦>,,<之後我落去睇佢地>..<上返去呀珊比我睇返佢地影到既相相!!!on西好勁也,影到好似kiss咁,勁到爆XDDD好開心也,我地既[唔係隊]囉左第一名,我見到佢地真係好叻好乖!!!走過時好唔捨得佢地,佢地真係好乖T________T佢地走灑之後,D男仔係到玩波,kai 灑,又政到D地方亂灑,哼\333/要我地幫佢地掃地也,哼!!!之後去開檢討會!鄒俊傑係咪啤住我同呀珊,哼佢同呀娟一齊左wor~唔講佢都唔係人啦>..<走過時好唔捨得也,今日識到好多朋友,個個都對我好好>///< 特別係呀芝同兩蚊,佢地好好人,我好鐘意你地也XDDD之後就走啦>..<今日好好開心
|
|
刊登時間︰2006-04-29 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 239 | »
|