|
|
|
2006 年 4 月 21 日 星期五 

|
|
開學日... 
|
|
琴日QQ同龍仔黎左
好開心既一日啦>...<
Love死唷~>///<
今日
開學囉
好悶的一天嘛
今日上咩堂都冇特別
上普通話先好笑囉
因為jimmy遲左入黎同埋佢冇束衣
比黃sir送左張黃紙
then~佢咸也
吹到囉
之後黃sir叫佢起身
仲行埋佢搞佢
哇,不幸+嘔心既事情黎啦
jimmyD鼻水也流灑出黎
嘔X1000000000000000000000000000000
之後仲晾住係個{木台}
D鼻水水蛇春咁長....
嘔死也
之後仲掉落地下
黃sir拉佢起身
jimmy話佢傷心過頭,暈左
吹佢唔脹囉
之後上咩堂都無特叫啦
好唔想打日記也
HATE
|
|
刊登時間︰2006-04-21 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 239 | »
|