今日........10點幾起身睇電視~!!!睇Music榜榜
好睇到死咁~D歌好好聽,Mv又好好睇~艾死~
之後就出左去買Kfc食lu~同呀妹去左也!!!!!!!!
買返家中吃吃哈~!!!=\/=好味哇.......XDDDDD
then~呀媽同呀妹出左去中華基金面試...........
我一個在家~玩電腦囉,上下網咁,不過.......
突然聽到D聲音!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
原來有人係到搞我個門,但鏽係我又唔知冰個
嚇死囉!!!係咪望下麥水搞,又望唔到也>_<|||
我以為有人爆格!!!入屋殺人???!!!超驚也>..<
立刻打比呀媽,呀媽勁驚,叫我打比呀爸!!!!!
我個刻以為我要死呢!!係咪震震震...............
真的以為有人爆格也=33333=死左點算?!!
原來是政門的~=33333333333333333=
嚇死我嘛!!!好彩囉,唔洗咁早死住XDDDDD
之後呀媽返黎,話返件事比我知,then~食野
同呀妹玩電腦>3333<明白家人既重要!!!!!!!!!
食飯,玩電腦,呀爸返黎.............................
問我係咪比人爆格,笑我囉...哼\333333333/
今日過得好怪....