完美的今日_________________*
今朝,好唔願意咁起左身,真係好唔想離開涼冰冰的房子唷!!!
擦牙洗面面>"<加上洗埋頭靚頭,Perfect!!!!>33333333<
食早餐,食朱古力餅餅>..<yami!!!!!再去toilet梳洗一返....
出門口,同yuki一齊返學去,傾下計咁!!!返到去做功課XDD
上英文堂,又要dicssion=0="慘慘,不過我地好快dis完...
英文堂現慘變我們3位少女的呼水堂了...哇卡卡XDDDDDDD
之後呢,Ms,E叫4個人出去...OMG~~~~~~~~~~~~~
叫左我.winnie.Kk.jobe...克到爆左燈-0-不過都算係咁啦!!!
Then,返到去再吹水....之後小息啦,上Art...同15號吹水...
我將會用10蚊買佢既海澡球,期袋中..................---------
小息,發無左D唔開心既事,唉唉,唔好唔開心啦!!!!!!!!!!
睇開D!!!>0<上中文同I.H,好鬼悶,悶屎我啦|333333/
之後lunch,係咁同rainbow吹日本令仔明星>00<正!!!!
上數學同music,無特別
現完waiting For my DADdY....................*