今日﹏
今日係星期5,哈哈哈,聽日又唔屎返學啦,大開心了...\(>3<)/
今日無遲到呢,好叻女啊*0*V返到學校,哇哇哇,(0_____0)
見到我地班既琦琦同Goman做風紀,勁野唷!!!≦(o・v・o)≧!!!!
then~我地就返返班房啦>0<有D賤人囉(no_kK)唔開門wor~
真係一D風度都無囉,(-_-メ)不過算數.抄功課,可勤力呢XD"!!
陳淦彥總於行教我玩個枝筆筆, Happyo(">_<)ゞ★(#'3')
上電腦,政人形公仔again,但係政黎政去都好唔令T^T"""""
琦琦政得好鬼令,(妒忌中...XD")玩落樓梯...好玩也XDDDDD
rainbow可勁呢,打敗左李諾希,一級咁多,堅野 >0<O
小息,吹水,之後i.s堂叫左李出去做實驗,之後上I.h堂......
JimmY駁呀sir嘴,搞到呀sir可嬲也>*<小息,吹水again....
之後上數學堂lu~好無聊呢,中文如是也(_ _)。゜zzZzzz
lunch,食完飯去睇<<巴士>>,笑死左我啦 O(≧▽≦)O
好正也,之後去搞印仔,返上去玩玩玩.上英文堂lu,,,,,,,,,,,,,
高佬發現有人"跳樓"哈哈,好多人講比Ms.E知啦,>33333<
Ms.E叫我地用300字想下點解佢要跳樓wor \(゜〇゜;)
寫呀寫,到左讀既時間啦,好多都好笑都屎鬼左 XD爆!!!!!
Then,最令我深刻既係話willam hung鐘意ms.E因為佢死鬼
左既女朋叫Ms.D笑死我o(^-^o)(o^-^)o♪o(^-^o)(o^-^)o
放學,返歸,柔生左件囉事,唔想提......................................